Sunday, December 12, 2010

Mencari Tiket Sponser..

Sapa yang tak nak kalau diberi peluang
pilih ja tempat yang korang nak pergi
pastu korang pergi everything ditanggung
wah!!! best gila kalau macam tuh

tapi itu kalau aku dah jadi P.M nanti
boleh la..
sekarang ni baru cikgu..
so nak pergi kena ada bajet seh!!! :(

okey....cukup intro Dani..
untuk entry kali ni
aku dengan sukacitanya nak senaraikan 
5 lokasi atau negara yang sememangnya aku nak
pergi kalau korang sudilah nak jadi finance aku
hahahahaha..

1) Mekah

Of course la..sapa yang tak nak pergi kan. 
Kita islam wajib pergi, tapi bukan pergi melancong,
pergi beribadah.





so,to those yang dah pergi,
korang memang beruntung sangat..
tapi kalau nak pergi tempat ni,
betulkan niat tuh, barulah berbaloi2

2) Niagara falls

Actually water falls ni terletak antara 2 negara..Boarder state la
 between Canada and New York(America) 
pemandangannya memang superb la..
keindahan yang tuhan tunjukkan
dan sekaligus menunjukkan betapa
kerdilnya manusia..
Cantik sangat waterfall ni






3) Seoul Korea

Entah kenapa aku rasa suka sangat tempat ni
mungkin sebab selalu tengok cerita korea kot
ramai orang cakap tempat sesuai untuk lovers
mungkin betul la kot
and one more thing yang aku tertarik nak ke korea
adalah di sebabkan culture dia kot!!!
annieyoseyo!!!(ada awek korea selalu cakap macam ni kat aku masa aku tengok T.V)






4) London, United Kingdom

Of course tempat ni famous,
aku payah nak mention banyak pasal tempat ni
sure semua orang tahu,
tapi one more thing, kalau aku berkesempatan ke sana
aku tak nak travel U.K saja..
kalau boleh nak travel Paris sekali..
wah demand kau ya Dani..
yala alang2 menyelup pekasam,
biar sampai ........alamak !!!(terlupa plak) hehe

nie dekat Belgium, bangunan comunication ape entah
tapi suke design bangunan ni..

 London hall kalau tak silap..
actually banyak lagi tempat best
kat london tapi malas nak cari..
(cewah cakap macam expert ja)

Disneyland Europe
dekat Paris


5) Italy

Aku sendiri tak tahu apa yang special 
sangat Italy pada mata aku..
world cup hari tuh pon sokong Italy
actually bangunan2 bersenjarah dekat Italy
bagi aku rasa yang Italy ni negara yang boleh
mengimbas kembali memori bila tengok cerita2 
orang putih yang dulu2,
yela bangunan lama macam yang ada dekat dalam cerita Hercules,
Alexander the Great..
dan macam2 lagi la..
best jugak dia di fikiran kalau 
aku berada pada zaman2 Alexander dulu...(imaging la ko
tempat ni dieorang kata sesuai untuk lovers jugak)






Huh..panjang jugak entry kali nie..

okayla.. KEPADA SESIAPA YANG WISH NAK KASI SPONSER DEKAT
AKU SUPAYA PERGILAH TRAVEL DEKAT TEMPAT2 NI

SILA HUBUNGI AMBE YE...
DI TALIAN 015444639...(KALAU XDAPAT AKU BUSY LA AGAKNYA)







2 comments:

Sarah Smith said...

Great pictures. I would like to see all of these places some day. Regards from Hotel Orly

DaNieL said...

okay...me also..
i'm following your blog..