Friday, December 2, 2011

This Is Awesome Chick..hehehe

Dudes..tonight is the second night of December..So what?
Ya as for me this is the most priceless month in a year because the person " THE OWNER" was perfectly born ...Alhamdullilah sempurna..
but for this post i not gonna let myself explain about this "december" tapi saja nak share my new interest..
selepas kecewa dengan kekalahan dalam contest BETA.MY..huhuhu terlepaslah sudah chance untuk menang Samsung Galaxy S2..but never mind perhaps i might be able to win in another contests...never disappointed..


well, if you are my native followers!!!wah bahasa...kalau korang dah lama follow blog aku you guys
 must tahu yang sekarang aku telahpun ada my Olympus Waterprof tapi as usual la manusia, 
tak pernah puas dengan benda yang sedia ada.. so my intention is now to grab something like this

.
.



.this is Canon EOS 1100d. Cun kan tapi to grab this gadget promptly tidak le teman mampu ye..
so by now guna la OLYMPUS merah tuh sampai jahanam..by the way, baru sekarang aku noticed 
yang i will somehow extracted maroon gadgets.. my Samsung  SGH is maroon in colour, 
begitu juga Nokia dan Olympus.

4 comments:

cekmuwn said...

perhhh..cun siott!

Anati Soki said...

minat maroon ekh :)

DaNieL said...

cekmun..mmg cun pon...huhuhu..jom angkat..hahhaa

DaNieL said...

anati..entah..nk kta sgt tuh x la...
tpi automatik kot..