Sunday, December 4, 2011

Inspiring to the good..

im really impressed with them. it questioning in me on how did they make it. tapi tak mustahil pun kalau aku nak buat jugak..hahaha..cuma truely, me dont have any courage on doing or involving myself in Vloggers purposely..fullstop.. 
well kalau tak involve jangan mengutuk, cakap ini annoying sana annoying..looking from my side, i do appreciate them. at least diorang ada efforts diorang sendiri menyedarkan masyarakat.betul tak?

ada member aku pernah cakap, kita ni nak berdakwah tapi tak mahir pasal agama, tapi janganlah dikecilkan skop atau pegertian "dakwah" itu...berdakwah tak bermaksud duduk di masjid bagi ceramah.. dengan jadi Vloggers pon boleh berdakwah kan?

as long as benda yang nak kita sampaikan tuh ada message untuk kebaikan dan berjaya buat orang terfikir serta berubah. wow bayangkan?

tujuan aku sebenarnya bukan nak suruh you all take part in Vloggers cuma at least kita respect diorang.. aku blogging ni pon it just for fun. tapi tak salahkan kalau kadang2 buat entry yang membawa manfaat untuk aku dan untuk korang yang membaca..aku dapat pahala yang membaca pon dapat pahala..


THE BEST MALAYSIAN VLOGGERS

Aiman Azlan
message dalam video dia sangat2 berguna


Anuar Hadi
coming out with video yang buat kita berpikir apa kegunaan diri kita

Maria Elena
dia ni gila2 cikit,tapi that is the real her..tak hipokrit
video dia lebih kepada gurl i think

Mat Luthfi
i adore him...(bukan adore yg BERNAFSU ok)
video dia ni kreatif..tak taw nak cakap apa



No comments: