Monday, November 8, 2010

Ailyl Mystery GiveAway

Ailyl Mystery GiveAway

Dikala diri melayan kebosanan yang melampau, ternampak satu contest, macam best je!!!! so apa lagi,join la...

Perhatian kepada anak2...lukis elok2 yea(p/s ailyl)
hahaha menambah je ko...
setelah bertungkus lungkus selama 4 jam lebih maka
terhasillah lukisan yang terhebat diabad ini..hohoho





lalallaalallalala...(belon2 seringgit2)

Ulasan pulak!!!

normal la kan, si ailyl nie putih, jadi kulit pon mesti putih jugak cuma dikontrakan sikit di sebelah kiri ala2 macam tengah berdiri tengah panas..huhuhu...
Wah besarnya bunga atas kepada tuh... ermmm mungkin bunga tuh satu2 nya dalam pasaran(bodek2 cikit)..
si ailyl nie memang suka senyum kot!!! tetiba jew inspirasi datang mencurah2 nak buat mulut die tersenyum.. :)

Backgound
ala2 sewaktu zaman budak2 la bila time birthday wajib ada belon.....hahaha(memandai ja aku)
hah....yang lantai merah putih tuh ala2 dance floor....Ailyl ajak ramai menari lagu birthday die~~(lalalalallalala)

tapi yang peliknya kenapa ada tiang bus stop kt tengah2 tuh...
emmmmm?????
mungkin ailyl dah tempah siap2 bus tuk jemput saya ke birthday die kot!!!!!!hahahahaha.....

6 comments:

Raji and Yeen said...

weiiii...
kau amik Seni Visual ker kt Maktab?
hahaha lawa owhh
xde can arh cmnih >.<
;D

DaNieL said...

eh mna aku x ambik pon!!!!!
ceh...hahahhaaha....
abis tangan aku penuh colour nie(macam wat manual la konon)....

Muahammad Fadzli said...

hihi..
style la sir danial..
tolong lukiskan muka saya leh x..
bleh tunjuk kat mak saya...
yang paling best ayat nie..
"bertungkus-lungkus" bukan lumus ke..
xpela..
cikgu rbt mmg style..

DaNieL said...

cilaka ko...aku x perasan kot!!!
hahahahaha...
ang bab bri mistake nie laju...

♥NuR SyAFiQah♥ said...

nape doodle awak x kuar pon??

DaNieL said...

Syafiqah...
okay dh edit blik..
bley nmpak kn?