Wednesday, December 8, 2010

Daring Woman

Lama gila aku tak share movie2 yang aku tengok dekat blog
busy dengan novel & macam2 lain sampai lupa
yang aku memang suka tengok movie2 ni

Last entry aku ada cerita pasal korean drama
LOVE STORY IN HARVARD
cerita tu memang best
ending pon quite interesting jugak la
entah kenapa aku suka layan cerita korea hah
mungkin sebab


  • awek cun-cun banget
  • jalan cerita yang baru
  • cinta2 jiwang yang sememangnya fresh lagi kot bagi aku
Yup memang betul pon
Actually dalam cinta korea yang pasal cinta ni
kebanyakkan yang aku teng0k takla sangat focus kepada cinta
tapi dia story still pasal cinta
benda yang kita tak boleh fikir dalam kepala otak
tapi sebenarnya memang boleh terjadi
contohnya cerita yang aku layan sekarang nie

DARING WOMAN (astro beyond 393)
cerita ini memang best sangat2
double thumbsup... :)

cerita ni memang cerita cinta
tapi actually dia focuskan kepada 
hubungan kekeluargaan
memang sangat complicated
 lebih kurang keluarga 69 la
tapi memang jalan cerita yang superb la
macam mana anak boleh bunuh suami mak tiri dia
mak tiri boleh ambil anak angkat kepunyaan anak tiri dia sendiri
adik bercinta dengan kekasih kakak ipar
mak berpakat nak buang cucu sendiri
semuanya berlaku dalam satu keluarga
memang sangat sangat power cerita ni bagi aku

So kalau korang nak layan cerita ni
boleh la tengok dekat my soju
ada 105 episod tak silap aku
tapi aku layan dekat channel 1
sebab channel HD
gambar memang high quality ar
sampai boleh focus jerawat la..

okay..just for now..
nak tido sudah
esok nak kena bangun awal
nak pergi Kulim
pergi sekolah mengimbau kenangan lama (agagagaga)

bye...adiyoss..

No comments: