Saturday, December 4, 2010

BLUE

WOW.... tajuk entry ko baik punya..keh2..
aduyai...mesti ramai tertarik kan?
usha2 la korang awek tepi nie..

Actually, entry kali nie memang aku nak story pasal blue,
tapi bukan blue yang tersirat ye kawan-kawan
harap mengerti yang korang masih di bawah umur..
ceh!!! Macam la ko atas umur..















I refuse to give up,
I refuse to give in,
You re my everything,
i dont wanna give up,
i dont wanna give in,
so everbody sing...    (.....nyanyi RamaiRamai..........)
one love, for the mothers pride 
one love, for the times we cried
one love, gotta stay alive...i will survive ONE LOVE

cukup.........
sikit2 sudah ar nyanyi...
okay mesti korang dah tau kan... ya sebenarnya aku nak cakap
kat korang pasal kumpulan blue nie..
aku minat sangat dengan lagu2 BLUE nie..
korang bayangkan waktu kumpulan nie meletup dulu
umur aku dalam dalam 9 tahun la...
but now, umur yang nk cecah 20 tahun nie pon
lagu BLUE still evergreen dalam hati nie..wahhhh..superb kan lagu dieorang...

Antara lagu BLUE yang TOP dalam kepala otak la:


  • ONE LOVE
  • FLY BY
  • YOU MAKE ME WANNA
  • ALL RISE
  • BEST IN ME
  • IF YOU COME BACK
  • SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST (feat si Elton GAY)
tapi bukan BLUE ja yang aku layan, boleh kata semua Band yang ada waktu umur aku 9 tahun tuh best weh..
macam WESLIFE, BACKSTREET BOYS, NSYNC..yang itu je kot yang best..

lagu dieorang evergreen ja kat telinga aku sampai sekarang...setahu aku Backstreet boys ja yang masih ada sekarang..yang lain semua dah(bercerai) kekeke.. :p










Hah satu lagi nak bagitau, aku layan kumpulan-kumpulan nie bukan sebab GAY ke apa...dah memang sebab lagu-lagu dieorang best...tapi tuh la, dalam dunia yang moden macam nie pon masih ada manusia yang pemikiran sempit dan tersepit pemikiran mereka..Asal aku dengar lagu2 macam nie ja mula la nak menyakitkan  hati aku..nasib baik la ROOMATE aku pun sehati sejiwa jugak hantu lagu2 macam nie jugak..
Untuk manusia - manusia itulah, yang korang duk layan lagu rockers, jiwang 80-an tuh boleh diketegorikan sebagai GAY tak? korang jawab....
memang la orang putih nie banyak GAY especially dalam kumpulan2 macam nie la kan..tapi dah itu culture dieorang..kalau layan lagu je tak terus GAY...aduyai...(xbleh layan lgu ADAM LAMBERT ar mcm nie) hehehe..

Apa apa pon ingin ditegaskan di sini yang aku adalah STRAIGHT!!!!
dan  bakal mempunyai bini dalam masa 5 tahun lagi (jeng3)
hahaha..cehhhh!!!!!

bye2...adiyoss..

No comments: