Wednesday, December 15, 2010

Entry ni xda tajuk....


Bercerita lagi aku pada malam ini
Nak jadi cerita cikit
malam ni aku,angah & abin
jadi orang putih okey.

kami tak makan nasi malam ini (sleng oreng putih cikit ye)
jadi berangkatlah kami mencari tempat untuk "DIMAKAN"
MAKAN OH MAKAN nanana what the next!!!(follow up lgu rihanna cikit)
sudah jangan merapu!!!!

hajat di hati ni nak makan PIzZa
sebab ada orang nak sponser ..hehe
kalau guna duit aku jugak
alamat makan Single meal ja la.


dah tak payah story morry banyak2..
korang layan la gambar ni okey..





















sampai je ke DESTINASI kitapun take sit la.. (benda wajib kan)
then, belek2 menu dekat 10 minit
aku nak ini, kau nak ni, abin itu..
okey stop..dah order dah pon..

pastu kitaorang pon berangkatlah
ke aktiviti tidak rasmi yang sememangnya poyo..hahaha
apa lagi PICTURE PICTURE la..
dah la sitting  dekat dengan  kaunter payment
memang TERPOYO la kami orang tengok

tapi ada kitaorang kisah
lantak korang la...
kot2 la korang offer nak tolong capture kitaorang
bila tenung2 kitaorang
dengan muka yang sangat desperate macam nak brgambar dengan aku
wah ayat kau sememangnya cannot go bro!!!!!
























sememangnya kami kepoyoan cikit
bila tengok PiZza yang melekit macam ni
syok2..sedap sangat topping ni
agak lama la jugak aku tak makan PiZza
last aku makan awai tahun ni
Alhamdullillah kitaorang bajet lebih sikit
itu yang ter angelina jolie malam ni.





haha.. gambar ni jelas menunjukkan yang aku 
sudah MUAL@ TAK LALU nak makan
yela spagetti ni ada cheese cepat MUAL kot
teringat lagi time aku makan spagetti yang fully cheese kat KLCC
Ya Allah tuhan saja tahu betapa tak inginnya aku habiskan spagetti tu 
padan muka aku sapa suruh order lagi kan..
actually,
kitaorang tak makan sendirian meh..
tetiba hati teringin nk ajak couple nie join venture sekali..
hahhahahhahaha!!!! :)
couple ni memang sweet bangat
kerana tanpa couple ni
sapalah kami tiga orang yang TERPOYO NIM.. :)


cewah mula2 kan
malu2 ja couple ni
tapi bila dah lama cikit
hah!!!!!!
hah sudah suap menyuap pulak..hehehe  
hait....minum pun satu gelas..hehehe
jangan marah yek.. umi abah...
huh... sangat kenyang meh..
makan benda ni pon boleh kenyang
actually kitaorang berperang jugak la nak habiskan benda2 ni
sampai kena main 'LAT TALI TALILAT TALI TAMPLOM ' jugak la..
last2 jadi macam ni akibat kekeyangan


aduh..memang x boleh bawak berlakon 
la die nim..hahaha..
muka 2 in 1 (senyum dgn ???? )
okey la...
kitaorang dah nak balik ni
jumpa dekat lift ye!!! hoho

ohoi...baru aku perasan apa yang pelik dalam gambar nim
hahahahaha....
kenapa abin putih pulak..hehehehe :)

sudah2 la
aku nak balik ni
no capture2 okey..hahahah

So kepada ALONG si jeles ya bila anda membaca entry ni!!!

No comments: