Thursday, October 14, 2010

MOvie Time!!!!!

salam everyone... kat sini dah lame aku x share kat blog movies2 yang best..
well last night aku baru je layan movie budak2 spongebob squarepants the movie.. citer nie best la bagi sesiapa yang memang admire kat sponge kuning niehh... aku pon selalu jugak layan die punye story kat tv 9.. so bila teng0k cartoon nie memang of course la best kan 3x?...ahhahahaahha...(jiwa budak2 )



hah!!! citer spongebob nie x adventure la kawan!!!! so aku pon melayan la satu citer yang best yang dinamakan G-FORCE.... dengar nama pon dah cuak kan!!! hahaha citer nie best sangat2 sebab character utama die adalah seekor guinne pig (betul ke) belasah jerr.... binatang ini ala2 hamster jugak tapi besar cikit jer... citer best sebab dieorang nie jadi agent lebih kurang macam perisik la.. tugas dierang menyisat dan mengambil data yang ade benda apatah dan disimpan dalam satu drive.. cun beb last sekali alat 2 elektrik yang menggunakan cip yang dimasokkan data (data dalam drive) tuh leh jadi robot yang ganas (ala2 transfomer).... betul ker ape yang aku story nie!!!!!!hehehehe...






















kegumbiraan aku menonton movies sudah nak abis...warghhhhh!!!!hohoho... esok dah nak balik ESPIE!!! ini bermakna External dah nak kena pulangkan pada Yang Berhormat Angah...xpa2... ada duit nanti kita beli len noh!!!!!
nah Angah ambik balik la ang punyer External....hohohoho



5 comments:

wAniZaty said...

cepat pulangkan!!!aku dah x sabar2 nantikan external aku 2...cun macam tuannya...:)heheee

DaNieL said...

ciss...
pasan ja lebih...hahaha..
camna dapat lg lawa ka ang punya gambaq...

nur choki choki said...

ada movie step up 3 x??

DaNieL said...

rasanya xda..
nape best ker citer tuh!!!

nur choki choki said...

baru nk donlod..
step up 2 best,..