Wednesday, October 13, 2010

Friends

okey blogger..hahaha wat macam aku nie dah ramai friends.. actually aku sangat x kisah pasal friends kat blogger nie sebab tujuan aku wat berblogging nie pon adalah untuk suka2 dan rasa gembira bila baca balik...

malu aku hari tuh bila my friends ramai2 baca entry aku...hahaha...x pe2 aku x kisah tapi entah tetiba merah padam bila dieorang baca nak2 entry pasal hati arituh...hehehehe.... cakap pasal friends nie kawan2 aku kt maktab memang terbaik, actually semua kawan2 aku terbaik tapi buat masa nie mereka nie lah yang mengisi masa2 aku dimaktab nie dengan kegembiraan mahupun yang lain2 lagi...

keep on kelas RBT A memang best... walaupon banyak masalah yang dicetuskan tapi aku sangat suka menjadi salah seorang daripada ahli kelas nie... thanks a lot guys.. aku nie sebenarnya budak second batch yang kalau ikotkan kelayakkan akedemik memang tak layak pon untuk masuk course nie...

yela masa SPM dulu aku tak ambik physic, chemistry, L.k, add math tapi tetiba plak boleh masuk kan...
mungkin dari dulu lagi takdir aku sememangnya di sini. (wait!!!!!! cukup la setkat tu.. nnti aku sambung dlm part 2)

 nie la member baik aku Kt Maktab

Kami Seangkatan

Geng Bergosip
My really 2 happening class called RBT A

once again.. thanks to all of you for being there in anytime with me.. macam lagu blog aku la...
kalau korang x da my life will be incomplete....

lastly, before aku end entry kali nie nah aku nk senaraikan lagu raye yang aku suka dengar time raye hati tuh...
sory la kawan2 lambat bagitaw sbb past few before aku memang malas sangat nak bukak blog..hehehehe...

Tiba = Faizal tahir, faizal ismail & sahir
Hanya kerana Cinta = Hafiz, Aril, Ayu, Tini & anne
Bunga Api dihati = Shila, Leya, Fafau
Salam Walfaizin = Kieran, tomok, mawi, ikhwan
Rindu yang terhenti = akim, black, AG
Semua lagu Siti...hehehe..

Lagu lama2 pon best jugak....

hahahaha..k la saya maw caw cincau sudah...
bye... adiyos... 

No comments: