Sunday, January 2, 2011

:) =busy

Salam..wah lama jugak la aku menyepi dari dunia blogging ni
buka je dashboard.. MAK AII..ketinggalan macam2 aku ni
wah banyak jugak cerita2 menarik yang aku dapat dari blog
member2 aku..
tapi blog aku suriram ja..HUH.. :(

firstly, aku nak mintak maaf banyak2 kepada sesiapa yang menanti
part baru cerita IBU MENIPU tuh,
kesian kepada mereka, tapi nak buat macam mana
owner blog ni sibuk sangat lately ni,
HAI BUNYI MACAM BISNESMAN PON ADA

tapi betul korang,
busy sangat almaklumlah sekarang ni aku kena
manage kedai kereta aku...
wah bunyi macam aku GEBANG ja kan..
tapi SERIOUSSSS la beb... no gebang 2 la...

actually, start balik daripada K.L 2 minggu lalu
diriku memang di landa dengan kesibukan yang dibuat2..
hahahahhhhhhhahahaha...

actually, aku sekerang sedang asyik melayan/bekerja
di kedai tipu2 dalam game CAR TOWN
game ni sama la macam game farmville and what soover..
bila main ja dah ketagih..

tapi betul dong, aku memang sibuk kebelakangan
cuma dalam sibuk2 tuh aku sempat ja main game kedai aku nie..
hahahahhahaahha....

okay la..esok dah nak balik maktab
NEW SEMESTER for me, and also
perjalanan aku untuk menjadi CIKGU semakin dekat..
hehehehehehhehe...
dekat maktab confirm akan aku menjadi RAJIN
untuk membikin entry2 yang akan datang..

untuk yang nak tahu part IBU MENIPU itu
insyaAllah part seterusnya akan tiba tidak lama lagi..

dan sebelum mengakhiri entry kali ini
belum terlambat untuk aku wish
HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE
may this year bring thousand of joy and happiness to us
di samping dapat meningkatkan amalan kita kepada-NYA.. amin...

No comments: