Wednesday, January 5, 2011

Kurangkan KENTOT anda....


hah.. power tak drawing nieh...
mesti agak kepelikan bila korang tengok kan!! kan!! kan!!
actually malam nieh aku nak cerita cikit treatment 
yang member aku bagitau waktu muda mudi dulu dulu...
treament dia senang je kawan2..
PERBUATAN ni dinamakan lepaskan semua anginmu....
diulang LEPASKAN SEMUA ANGINMU...
lucu beb bila nengok member aku dulu2
bangun tido je akan buat benda nie dalam 5 minit ..
serious mula2 aku ingat dia ni gila ker apa
pagi2 sujud atas katil..
kot ye pon nak sembahyang kat bawah la
NIE SUJUD ATAS KATIL

tapi bila nanye balik dekat orang berkenaan tu
dia explain kat
DANNY actually kan, gua buat benda ni 
tiap2 pagi sebab gua nak lepas kan semua
kentot2 yang ada...
OH MAN !!!!!!!!!!!
patot la bau macam2 bro!!! cis (gua tambah ayat ni)
takda la...
tapi kan betul ke boleh berhasil teknik ni
aku X PERNAH TRY PON..
agak2 nak try x lpas nieh
almaklumlah FENOMENA KENTOT 
semakin membuak2...

KEBERKESANAN TUH AKU TAK PASTI
korang try la.. kalo ade respon.. feedback balik kat aku...
hehehehehehehee

No comments: