Tuesday, January 11, 2011

best lagi..





















tapi kali ni lagu je, tak da movie nak di story lagi..
hahaha!!! hari ni aku memberanikan diri  tuk melukis lukisan x bleh blah ni
bukan apa ni semua pasal terdengar lagu jiwang karat ni la!!!

korang nak tau lagu apa?
nah ni dia lagu ni!!!!

KALAU CINTA- ALIFF AZIZ feat JOANNA

















first terdengar lagu ni memang aku tercari-cari sapa singer dia..
serious beb suara singer pompuan tuh memang best tahap x da dah...
lembut je dengar..hehehhehhehe
aliff aziz suara dia macam besa la maintain sedap je...

tapi kan aku ada motif sendiri bila dengar ni..
aku start suka..
bila one day aku drive kete..
dan aku start imaging macam2..
hehehehehhe....
hanya Che yah ja taw!!!
sibuk betul minah tu...
kepada Olie bila baca entry ni di harap jangan merongeng tanya
aku banyak2 soklan..

No comments: