Monday, November 22, 2010

2 Alam Filem Terbaik (kot)

Ermm..apa lagi yang nak kitakan.. Actually, last night aku tergelak + terbahak + terguling bila dengar gosip terbaru pasal filem 2 Alam terbitan Dr. Rozmey nie (DDR).. well, sebenarnya bukan nak mengutuk ke mengata tapi dr. rozmey terlebih over. Tahu la dia berpelajaran tapi at least dengar cakap atau komen orang lain yang mungkin lebih bagus..


Aku sendiri x tahu apa yang nak disampaikan dalam filem 2 Alam nie, tapi terus terang aku sendiri x tertarik lansung untuk menonton filem nie, semalam macam2 komen aku tengok pasal filem nie. Motif yang nak disampaikan dekat sini, bukan filem tuh tak salah, nak kata pelakon, pengarah? o0o0 aku rase tidak sama sekali.. semua nie berkaitan dengan Si Dr. Rozmey nie sepenuhnya. 


Kenapa aku berpendapat sebegitu? Ini jawapannya:


jawapan aku nie sebenarnya sama dengan pandagan orang yang merasakan DDR ini over..


cuba tengok poster 2 Alam kt tapi nie ------------->


DDR ni seperti menagih populariti, tahu la dia yang habiskan duit untuk buat filem ini tapi sepatutnya gambar pelakon yang harus diutamakan, sayang sekali, hero filem ini Aaron Aziz dah mantap tapi tidak diletakkan gambar Aaron..


DDR juga baru nak memcuba nasib di bidang perfileman ini tapi tak mahu bertanya dan memdengar pendapat2 orang yang lebih berpengalaman, bukan apa, pepatah juga ada menyatakan, kalau tak tahu bertanya, nanti sesat( betul ke)...


Penyataan DDR yang filem 2 Alam ini bakal mengutip 12 juta kepada semua merupakan satu benda yang sangat kelakar bagi aku.. tapi bagus jugak sebab dia confident yang filem terbitan dia ini bakal menjampi seluruh rakyat Malaysia ke Pawagam (mungkin aku kalis jampi kot sebab tak tengok lagi 2 Alam nie)..
DDR juga cakap yang 2 Alam bakal memungut 2 juta dalam masa sehari. wow bravo bro!! 


Ini buktinya 2 juta sehari :


1 utama (petaling jaya)
korang boleh klik untuk besar


Alamanda Putrajaya


Melaka- Dataran Pahlawan

Aku sebenarnya dah plan nak pergi tengok wayang juga dalam masa terdekat nie, tapi nak tengok Harry Potter  la. Gambar2 nie semua aku ambil dekat Facebook KAMI TAK SUKA DR. ROZMEY YANG ANGKUH... apa yang aku baca dekat wall ini sememangnya bagi aku bernas sekali.. dekat situ banyak la komen2 yang di capture kan yang membuktikan bahawa DDR ini sememangnya tak sedar diri, masih lagi mengatakan orang2 lain cuba nak menjatuhkan dia..sudahlah tampil dengan personalti yang agak pelik..
hah satu lagi... sebelum ini bila baca paper ja mesti akan terpampang 1 page yang gambar DDR ini duduk atas kerusi...full page pulak tuh, mesti habiskan banyak duitkan, harap2 Filem 2 Alam nie dapat balik modal sudahlah.. dan lepas nie bila buka paper takda la lagi MAMAT ini duduk atas kerusi lagi..hahahaha


Gambar di sebelah nie adalah hasil nukilan malaun mana tah.. menurutnya, Ini adalah Filem DDR yang akan datang...hahaha        my name is rozmey... pecah eprut aku tengok gambar ini... dahtu di buat plak Profile Picture kat Facebook Anti Si Rozmey..huhuhu




Apa- apapun diharapkan semoga fenomena 2 Alam arahan Hairie Othman ini akan mencapai target dan tujuannya...
sekian daripada saya cik wartawan..kekekeke...

bye..adiyoss




2 comments:

lemoc b0NgoK said...

k0 cakap cam dah tg0k ja..=.=

DaNieL said...

haha...
aku dh bca sinopsis filem nieh..
sound interesting..
tpi entah knapa xpon p tg0k smpai skrang..
sbb DDR nie kot..benci giler aku tg0k...