Monday, May 9, 2011

End of April

Perhatian!!!!!
sekali lagi entry ni akan bercerita tentang gambar lapuk yang aku berhajat untuk
jadikannya entry........
tak lapuk mana pun sebenarnya, aku eksyennnn ja lebih..

Hujung bulan 4 yang lepas, aku dan Harry (adik aku) pergi hangout ke Kuala Lumpur!!!
bukan pergi melepak tapi pergi jalan2!!!! (bunyi macam sama pulak)..

Kami pergi pun sekejap sebab nak jadi transport atau ajen penghantaran barang
kakak2 kami yang sememang huh!!!!!! busy tahap cipan!!!! dan sekaligus untuk mereka
meminjam camera busuk kesayangan aku ni untuk di bawa ke Tioman....

Pagi2 lagi, aku dan harry kena berangkat dari Sri Gombak ke Bangi, berpandukan
semata-mata signboard dan daya ingatan yang sipi2 je, aku dan harry berjaya terjah
dan sampai ke destinasi yang hendak dituju iaitu UKM Bangi + dengan kejayaan begitu
cemerlang sekali tanpa ada rekod sesat..hahahhaha kalah rekod abah beb!!!!

then, kami pun kemas barang2 angah sebab dia dah kena halau keluar kolej sekaligus
dibuang universiti disebab kesalahan telah belajar selama 4 tahun dalam erti kata yang
tak terbelit2 dia dah habis belajar.

then, kami pun straight pergi bandar baharu bangi untuk lunch...
habis saja lunch, aku dan harry terus memecut 160 dari Bangi ke Sri Gombak sebab
nak ambik along pulak, yeah!! sekali lagi kami berjaya mengekalkan kecemerlangan
tanpa ada rekod sesat!!!hahaha...

sampai di Sri Gombak, kami terus  berangkat ke Bandar Utama...kali ni Along drive
sebab aku memang tak tahu jalan nak ke Bandar Utama...
Kami pun straight je ke One Utama, hangout kat sana..
Muka yang agak KE"PERAK"KAN makan
Shimino....
yela kat utara belum ada branch lagi.. tu yang jadi lagu tuh!!!

bila william dan harry baru nak try makan shimino..
hurmmm sedap!!!!! 

hah dia ni la sifu yang mengajar makan benda alah nie

Lepas selesai tawaf satu One Utama (tak semua pon) kami pon bergerak bergerak
ke Kuala Lumpur tanpa arah tujuan...(sebenarnya nak pergi Midvalley tapi tak tau jalan
dan kami pon buat keputusan untuk ke Berjaya Times Square..

F.O.S times square
cantik giler vw nie!!!


we are the Prince of Wales..hahahaha

times square theme park 

1,2,3 muncung cpat....
habis jalan2 kami pon balik ke rumah along.....
dan kemudiannya gerak-gerak la balik utara.....
cuti weekend je tak boleh pergi lama-lama...



No comments: