Wednesday, May 11, 2011

Dunia Batinku

Salam.. huh petang dan hari-hari sebelum ni memang sangat membosankan,
bila kelas terlalu padat rasa macam tak nak ada kelas,
tapi bila kelas tak ada rasa macam nak ada kelas pulak,
apa kejadah punya perasaan nie!!!huhhhh

So, aku pun mengisilah masa yang sememangnya banyak sangat terluang dengan
aktiviti marathon MOVIE la yeop...hahaha
STUDY....ohhhh bila la mood nak study ni nak tak tau...
duk tunggu-tunggu tapi haram sungguh...tak mau mai pon..
Dah portfolio course pun banyak yang tak prepare lagi....aduyai!!!!
apalah nak jadi dengan ko ni Daniel...

cukup!!! xmau story pasai study kat sini...
korang tengok tak lagi cerita DUNIA BATINKU dalam slot cerekarama TV3,
apa??? dah berkurun cerita tuh!!!!
memanglah dah berkurun tapi aku baru ja layan...

cerita tuh memang sangat-sangat menyentuh hati aku,
memang cerita tuh terlalu sedih sehingga boleh menyebabkan airmata nie free je menitis,

jadi aku tak nak la pendam kesedihan aku tengok cerita ni sorang-sorang,
aku pun passing la dekat member2 aku yang  tengok banyak potensi untuk mengangis,

hah? to those yang pernah tengok mesti tahu story line cerita tuh,
tapi to those yang belum tengok silakan tengok cerita nie dan aku jamin korang
mesti layu jugak la......tambah2 tengok time Hari ibu pulak!!! sure best!!!!

No comments: