Wednesday, February 2, 2011

Wow!!! akhirnya Impian aku tercapai....

Wah agak kelamaan ya saya tidak mengUPDATE blog busuk nie..
(behave bahasa tuh cikgu..-gunakan bahasa cikgu)  @_@
nak kata sebab busy tak kot...tapi sebab apa ya?????

Pertama sekali aku nak mintak maaf dekat a person yang selalu
comment kat aku punye chatbox..

i dont even know ur real name,
but i really2 sorry to say those words.
TYSM for giving such good comment
and honestly.. i do appreciate it..
it just, you dont have repeat the comments
sebab memang dengan hati yang begitu 
ikhlas dan jujur...blog saya macam biasa je...
and again sorry if it hurts you...
keep coming to my blog okay..

okay tadi tuh intro je!!!
ni baru story yang betul...
firstly aku nak bgitaw dekat korang
the reason kenapa aku involved dalam blogging nie...

actually sebermulanya aku mengenai dunia blog nie
semasa aku form 3, seriously memang tertarik dengan
blog AMRISOLARSTREAK...
blog ni suggestion daripada teacher aku...
you all have to read his blog..
amri ni anak murid teacher aku yg until now masih
belajar dekat DURHAM, U.K...
dia sekarang tengah buat PHd kt sana..umor dia kalo  x salah
baru 25.. hebat bukan!!!!! muda2 dah ada PHd...


Stop pasal amri..
sebenarnya aku berblog ni bukan nak cri pendapatan,
tapi lebih kepada nak menulis apa terlintas di pala otak aku...
dan situasi yang aku alami.. lebih kurang macam nak buat diari la...hehehehe

dan Alhamdullilah sekrang ni baru impian aku untuk menulis blog sepenuhnya
sudah sampai..SEBAB??????????????
aku sudah ada CAMERA!!!!!
ala itu pon nak kecoh...!!!
well, sebenarnya aku memang teringin nak ada camera sendiri
sebab boleh la aku capture memori2 aku sekrang untuk aku
lihat di masa hadapan..
seriously, aku agak kesal sebab x ada camera sejak sekolah..
kalau dulu2 lgi sudah ada kan best!!!! erhmmmm....




amacam!!! style x camera aku..hihihihi..
murah je aku beli time promosi...
so InsyaAllah lpas ni boleh la aku share macam2 gambar kt blog nie...



muka yang agak excited!!!hehehe
oh man!!! kantoi la dah besar 
masih pakai almari Garfield .....hehehehe 
(korang buat2 tak nampak okay)

No comments: