Wednesday, October 26, 2011

Kurang Berpengetahuan

Cuti seminggu adalah masa untuk bermalas- malasan di rumah..
kerja aku makan, tido, internet surfing.. memang x da keja len dah..

kalau dekat maktab, at least boleh jugak buka2 belek2 buku sikit,
tapi kat rumah agak berat pulak..

manusia sekarang semakin pelik,
nak kata tak celik pengetahuan?
rasanya tak.....
sebenarnya aku agak pelik fesyen pakaian wanita sekarang..
yela dunia sekarang sudah moden..jadi pemakaian adalah 
berdasarkan arus pemodenan, bukan atas tuntutan..

apa yang aku maksudkan kat sini ialah
aku tak suka bila tengok perempuan yang bertudung tetapi pakai 
baju lengan pendek sampai bila angkat tangan pon boleh nampak
ketiakkkkk!!!!!!!

tolonglah...orang berpakaian sebegitu ibarat menjatuhkan maruah 
perempuan islam..
aku lebih rela tengok perempuan yang tak bertudung 
daripada pakai tudung tetapi!!!!!! aduyai....

one more thing, aku tak suka perempuan yang pakai tudung
tetapi pakai legging sampai nampak dengan jelas bentuk kakinya..

kepada women out there, sebenarnya korang permata yang 
sangat cantik ciptaannya,
jadi janganlah korang kotorkan diri korang dengan fesyen yang
boleh menampakkan kebodohan korang...

maaf.. berfesyen tak salah,
tapi cara kita melakukannya...

No comments: