Monday, November 14, 2011

Bapak kau la Cicak

Aghhhh geram....
Aduhai this CICAK oath me...

Nak jadi cerita last night i was looking on my laptop doing some research dan konon2 nya nak study la kan
then suddenly there was a big cicak stick on my window...focus aku tetiba hilang untuk tengok laptop dan my attention masa tuh is only to catch this big Cicak...

Aku pon panjat la tingkap slow2..tak nak bagi cicak tuh terlepas..Suddenly, at that time,,
Prapppppppppppp!!!!!!!!!

Aku terjatuh dan OMG.... masa tuh rasa lucu plus keciwa...
yang lucunya..What the Hell nak p tangkap cicak tgh malam buta!!!!! shame on me!!!!

Dan yang keciwanya... aduh i've broke my induction cooker!!!
sampai sekarang i dont have any courage to tell my mom yg Induction cooker yg dibelinya sudah rosak...


moral of the story : jangan buat kerja bodo tengah2 malam buta

2 comments:

dayah said...

muahahaha. begom3. abeh la hang... bg kt aku pn takpa. haih. p pijak watpa.

ieka said...

Beli len kat teskooo RM99 jaaa.. :D