Thursday, September 30, 2010

Macam2 kot!!!!!

Dan Akhirnya... huhu setelah lma meninggalkan blog nie..aku kembali dgn mood yg agak teruja utk menulis...
tp entah x taw nk tulis apa...hahahahaa... dh lusuh rupenyeblog aku nie.....hah b4 this aku dh post entry yg aku g tg0k 4 madu n aku sendiri ada ckp tuk tg0k citer piranha plak lpas tuh an3 ?... n yes i make it..tp korang aku x g tg0k kt cinema pon... x sempat la..last2 jimat kn dwit aku tg0k kt lappy jer...download lar...huuuu...barang panas g2...
nah ckp bab PIRANHA nie....huh korang nk abaq mai nie...citer tuh sgt2 la adult... yg aku agak pelik cm ne citer tuh bley lpas ms0k cinema...!!!!!! movie piranha kali ini menceritakan tentang sekumpulan org yg nk wat filem lucah, dan org2 rmai yg berpesta air dan beberapa org sherif(polis).. cite nie bermula apabila 2 org penyelam telah memasuki satu kawasan d dlm air dn menemui benda2 aneh iaitu telor piranha itu sendri...
sbl0m sempat menyentuh telur tersebut penyelam itu telah di kepong oleh sekumpulan piranha n terus mati...
penyelam yg ke2 pon mati tetapi mayatnya sempat diselamatkan dan drpd peristiwa itulah keganasan piranha bertambah....citer ini best sebab mmg sgt2 real gmb0 mangsa yg digigit piranha...yg adult pon bnyk jgk..hahaha..

tutup citer psal piranha.... nie nk bkak citer plak psal lgu raye..hahaha..
wei korang aku msih lg lyn lgu raya kot di akhir2 syawal nie... as i told all u b4...
blan raya bru la kita dengar lgu raya kn..nie bulan posa kalut2 nk dgr lagu raye...
aku bkannye aper... seriusly aku x ske la bila ms0k jew blan posa...hah mula nk tukaq lgu h,fon nk buh lgu raye.. yg psaraya plak sibuk2 pasang lgu raye.. tambah2 kal0 perantau tuh lg xcited yg teramat sgt..kal0 dkt dkt ngn raye tuh len kali la....tp entah x bape ske arrr....
iskhhhh per yg aku bkak tajuk niehhhhh!!!!!!!!!
hahaha yg aku huraikan pnjang lebar diatas sbenarnye sjew nk bg taw korang yg aku dh senaraikan kot lgu raye yg best dan melekat di hati ini...!!!! cewahhhhh!!!!!..hahaha
tp nnti plak yer aku postkan senarai lagu tuh....
at the end of this syawal ek.....line maktab n berok pon x mengizinkan aku...hahaaha

No comments: